Site Overlay

Online de beste producten vinden aan de hand van reviews

BP: Zeker, en mensen helpen elkaar ook echt. Ik denk dat dat een mooi ding is om hieruit te komen. Je kunt [het] zien, vooral in de mode-industrie. We hebben hier veel over nagedacht, en eigenlijk stuurde een van onze productiefaciliteiten in China ons overgebleven maskers die ze hadden en we zullen ze doneren aan het plaatselijke ziekenhuis in Kopenhagen, dus we proberen natuurlijk iets te doen om te helpen buiten het bedrijf, en we kunnen meer doen, maar we zijn nog steeds een klein bedrijf, dus het is niet zo eenvoudig. Maar we proberen echt na te denken over hoe we buiten ons kleine modebedrijf kunnen helpen. www.10beste.com is makkelijk.

CS: Qua productie hebben we veel geluk gehad en hebben we al onze deadlines gehaald. We hadden enkele monsters uit de herfst van 2020 die niet in China waren vervaardigd, maar we konden contact opnemen met een echt geweldige fabrikant in Turkije waarmee we eerder hebben samengewerkt en [zij] hebben ons geholpen. Ik heb het gevoel dat we geluk hebben met een goede relatie met onze leveranciers en fabrikanten, en we hebben elkaar allemaal echt gesteund.

Online broodbakmachine kopen

BP: En nu ik het over relaties heb, denk ik dat samenwerkingen zinvoller zijn dan ooit. Door onze samenwerking met de oldtimer-dealer werden we bijvoorbeeld blootgesteld aan volledig nieuwe klanten en werd zijn groep voorgesteld aan ons merk. We zijn twee heel verschillende gemeenschappen, maar het is zo’n succes geweest. Ik denk dat het een goed idee is voor merken als de onze om meer samen te werken. Ik denk ook dat het een goed moment is om te vertragen en je opnieuw te concentreren op zaken als: wat willen we maken? Welke producten willen we eigenlijk verkopen? Waar willen we zijn na deze crisis? broodbakmachine kopen.

maar het probleem is natuurlijk dat we niet weten of een van onze retailers die collectie zal kopen. Waar we zeker van zijn, is dat we niet een grote, grote, nieuwe collectie zullen maken met veel sku’s, en in plaats daarvan hebben we het over het maken van een kleinere collectie.

CS: Zoals Barbara al zei, het is lastig om te weten wat we in de toekomst zullen doen, maar ook wat betreft onze collecties en productdruppels hebben we veel gepraat over of het wel of niet de juiste manier is om volledige collecties te maken drie of vier keer per jaar, of als het logischer is om kleinere druppels te doen en vertrouwen te hebben in het product dat we op de markt brengen, is een product waarvan we weten dat het goed is en werkt en verkoopt. Het moeilijke van mode is dat je zo lang in de toekomst moet denken, en met de wereld waarin we nu leven, willen we dingen creëren en dingen kopen. Als we iets zien op een catwalk of tijdens een presentatie of op een meisje op Instagram, willen we het gewoon echt kopen op het moment. Dus ik denk dat het nu een bijzonder goed moment is om het see-now-buy-now-model te adopteren. Dat is iets waar we veel over praten en we zijn aan het uitzoeken of het iets is waar we naartoe moeten werken, maar nogmaals, het is vroeg en we hebben voorlopig nog niets besloten.